Skip to main content

SESTRE KAŽU DA NE MOŽE LUĐE OD OVOG: Bliznakinje imaju istog DEČKA, a sad SVI zajedno ulaze u RIJALITI da pokažu kako ŽIVE! (FOTO)

 Sestre bliznakinje Desinke potrošile su na plastične operacije stotine hiljada dolara kako bi se proslavile, a jednom su u dve nedelje obavile čak 14 različitih zahvata.


Ana (35) i Lusi (35) Desinke su najpoznatije austalijske sestre bliznakinje. One će učestvovati u američkom rijalitiju Ekstremne sestre (Extreme Sisters).

Šou će pratiti živote i veze sestara Desinke i još četiri para blizanaca i bliznakinja.

- Spremni smo da svetu pokažemo svoju ljubavnu priču. Mi smo zapravo šou, sumnjamo da postoji neko ekstremniji od nas - izjavile su sestre.

Njih dve imaju zajedničkog dečka Bena Birna sa kojim žive u poligamijskoj vezi od 2012. godine, a i on će učestvovati u rijalitiju. 

- Ljudi žele da čuju i njegov glas, njegove poglede na život sa dve devojke. On je jako smiren dečko, voli nas ovakve kakve jesmo - objasnile su.

One su dosad nastupile u raznim realityjima, ali sada će i on po prvi puta reći njegovu stranu priče.

- On je taj koji je hteo da se prijavimo u ovaj šou.


Comments

Popular posts from this blog

KRIJE KO JE OTAC NJENE ĆERKE! Glumicu Gordanu Bjelicu pamtimo kao BEBU IZ SREĆNIH LJUDI, evo kako IZGLEDA DANAS i zašto ČUVA TAJNU Glumica Gordana Bjelica, koja je široj javnosti poznata po ulozi sekretarice Bebe u seriji ''Srećni ljudi'' i  učešću u rijalitiju "Farma" progovorila je o ocu svoje ćerke Teodore.  U medijima se ranije u nekoliko navrata pisalo da je otac Gordanine ćerke poznati novinar, ratni izveštač, da je preko suda zatražila dokazivanje očinstva i da se zbog toga suočila sa problemima, pa je prestala da u medijima pominje njegovo ime i prezime. FOTO: DAMIR DERVIŠAGIĆ "Pre nego što sam u zrelim godinama ostala u drugom stanju imala sam brak u kome nisam uspela da se ost6varim kao majka i koji se završio sporazumno. Međutim, posle razvoda imala sam fatalnu vezu u kojoj sam neplanirano ostala u drugom stanju. Odluka da rodim dete bila je samo moja jer smatram da bi svaka žena koja je u mogućnosti trebalo da postane majka i nikada od muške s
  CECA MU JE KOMŠINICA, MLADENOVIĆKU ZNA OD MALENA: Pevač Predrag Krivokapić progovorio o pevačicama koje su proslavile ŽITORAĐE! Predrag Krivokapić Lile (69) iz Žitorađa privukao je pažnju javnosti svojim nastupima u muzičkom takmičenju  "Nikad nije kasno".  S obzirom na to da je njegovo rodno mesto iznedrilo dve zvezde domaće folk scene, Predrag je otkrio šta misli o njima - Svetlani Ceci Ražnatović i Aleksandri Mladenović: - Najveća balkanska zvzeda proslavila je Žitorađe i celu Srbiju i bivšu Jugoslaviju, takođe i Aleksandra Mladenović je kvalitetan pevač i uporan borac - rekao je Krivokapić: - Sa Cecom nisam imao prilike da pričam, sa njenom majkom sam generacija iz škole, sa njenim ocem sam dobar prijatelj. Aleksandru sam poznavao kao mlađu, nastupala je na našim proslavama. Ja sam u njoj i tad video potencijal - rekao je Predrag. 
  ŠA SE BRINE ZA PODELU IMOVINE SA SUPRUGOM IVANOM! Tara Simov UPUĆENA U PRAVNI POSTUPAK: Sve se deli na pola PO ZAKONU! (VIDEO) Nenad Aleksić Ša ne prestaje da priča o svojoj supruzi Ivani Aleksić u rijalitiju "Zadruga 4".  Tara je izrazila sumnju da je njen kontakt sa Vladimirom Tomovićem možda provera za repera, kako bi Ivana videla da li će on uraditi nešto da je vrati. - Sve što si stekao za tih sedam godina se deli na pola po zakonu - govorila je Tara. - Šta je kupljeno i stečeno... Šta ako sam dobio poklon od majke, ništa... - pričao je Ša. - Pokazala je svoje pravo lice, na istom smo sad. Nije mi krivo, ako su hteli da me ponize, najiskrenije vam kažem, boli me k*rac. Uopšte me ne boli. Ako radi to, svako se inati samo sebi. Meni ovo ništa ne šteti, ništa me ne remeti. Samo mi je olakšala sve ovo. Nisam se ranije kajao, tek sad neću da se kajem! Želim da se što pre razvedem od te osobe i što pre da završim tu priču - poručio je Ša. https://youtu.be/dRl6X7HQrtA